Grąžinimas ir garantijos

Garantija

1.    Visoms CAMERA.LT parduodamoms prekėms yra taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai. Jei prie prekės nenurodytas garantinis periodas, Pagal Europos Sąjungos direktyvas, prekėms yra taikomas 24 mėn. garantinis periodas.
2.    Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.
3.    Sugedus prekei garantiniu laikotarpiu Pirkėjas turi kreiptis į Pardavėją nurodant užsakymo numeris, data, prekė, kaina, bei apibūdinti prekės gedimą.
4.    Pirkėjas įsipareigoją prekė pristatyti į artimiausią Pardavėjo nurodytą garantinio aptarnavimo centrą, o Pardavėjas įsipareigoją grąžinti Pirkėjui sutaisytą prekę nurodytų adresu.
5.    Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.).

Prekių gražinimas
6.    Jūs turite teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdami mums apie tai raštu (el. paštu: info@camera.lt  per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos.
7.    Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data, bei grąžinimo priežastį. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.
8.    Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
•    grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
•    prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
•    prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
•    grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
•    grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.